Welcome...Hosgeldiniz...Willkommen...Dobrodošli...

1. ožu 2011.

Odete na ljetovanje u Tursku, sretnete tamo ljubav svog života i ....ne znate turski

Sve što mi treba je tvoja ljubav - -- Tek ihtiyacım senin sevgin.


Možeš li ostati samnom još malo? - - - - Biraz daha kalabilir misin?

Dođi mi ljubavi moja - - - - Sevgilim, bana dön.

Zaručnica - - - - Nişanlı

Daj mi svoju ljubav - - - - Bana sevgini ver. Sevgine ihtiyacım var.

Mnogo mi nedostaješ.- - - - Seni çok özlüyorum.

Ne mogu živjeti bez tebe - - - - Sensiz yaşayamam Sensiz yapamam

Ne mogu živjeti bez tvoje ljubavi- - - - Senin sevgin olmadan yaşayamam.

Zaljubila sam se u tebe - - - - Sana aşık oldum

Dajem ti svu svoju ljubav - - - - Tüm sevgimi sana veririm.

Mnogo mi se sviđaš.- - - - Senden çok hoşlanıyorum.

Volim te - - - - Seni Seviyorum

Mnogo te volim. - - - - Seni çok seviyorum.

Volim te svim srcem- - - - Seni bütün kalbimle seviyorum.
Trebam te - - - - Sana ihtiyacım var.
Želim biti s tobom.- - - - Seninle olmak istiyorum.

Želim te vidjeti. - - - - Seni görmek istiyorum.

Želim ostati. - - - - Seninle kalmak istiyorum.

Želim da znaš da je moje srce puno ljubavi - - - - Kalbimin aşkınla dolu olduğunu bilmeni isterim.

Uvijek ću te voljeti- - - - Seni her zaman seveceğim.

Željela bih da si moj - - - - Benim olmanı istiyorum.

Sačuvajmo ovu ljubav zauvijek - - - - Aşkımızı sonsuza kadar koruyalım.

Nađimo se negdje. - - - - Bir yerlerde buluşalım.

Udaj se za mene. - - - - Evlenme teklifi.

anđele - - - - meleğim

ljepoto - - - - güzelim

drago moje - - - - sevgilim

my flower (used for girls)- - - - çiçeğim

My heart is full of love - - - - Kalbim aşkla dolu.

my honey - - - - balım

my soul- - - - canım

my life - - - - hayatım

my love - - - - aşkım

My love gets stronger day by day- - - - Aşkım gün geçtikçe büyüyor.

my only one - - - - bi tanem

my rose (used for girls) - - - - gülüm

my sweety - - - - tatlım (used for girls)

Our love will last forever- - - - Aşkımız ömür boyu sürecek.

There's no happiness without your love - - - - Aşkın olmadan mutlu olamam.

When will I see you next?- - - - Seni bir daha ne zaman göreceğim?

Will you marry me? - - - - Benimle evlenir misin?

With love. - - - - Sevgilerimle.

Would you like to dance with me?- - - - Benimle dans eder misin?

Would you like to go out with me?- - - - Benimle çıkar mısın?

You are the man/woman of my dreams.- - - - Rüyalarımın erkeğisin/kadınısın.

You are very beautiful.- - - - Çok güzelsin.

Nema komentara:

Objavi komentar